Principiile de evaluare a realizărilor şcolare ale elevilor în contextul reformei învățământului primar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
331 7
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-30 00:10
SM ISO690:2012
PETRUK, Oksana, NYKYFORUK, Oksana. Principiile de evaluare a realizărilor şcolare ale elevilor în contextul reformei învățământului primar. In: Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități, 10 decembrie 2021, Chisinau. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2021, pp. 334-336. ISBN 978-9975-56-952-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități 2021
Conferința "Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități"
Chisinau, Moldova, 10 decembrie 2021

Principiile de evaluare a realizărilor şcolare ale elevilor în contextul reformei învățământului primar


Pag. 334-336

Petruk Oksana1, Nykyforuk Oksana2
 
1 Institutul de Pedagogie al ANŞP al Ucrainei,
2 Liceul „Ștefan cel Mare și Sfânt” din Ropcea, com. Storojineț, reg. Cernăuți
 
 
Disponibil în IBN: 8 februarie 2022


Rezumat

In the process of reforming education, the issue of assessment children’s educational achievements becomes of paramount importance. The article goes on to discuss the guiding principles under which educational achievements of schoolchildren are evaluated within the context of reforming primary education. The authors have outlined the principles of positivity, regularity, optimality, comprehensiveness, as well as criteria-based approach, individualized analysis of the problem, fixing on the student’s personal progress and collaborative evaluation. Considering the above-mentioned principles, the educator can be provided with the information which helps to predict and further adjust the educational process.