Articolul precedent |
Articolul urmator |
339 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-03 11:24 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
659.3:002 (1) |
Publicitate. Informare. Relații cu publicul (389) |
Documentare. Cărți. Scrieri. Autori (67) |
SM ISO690:2012 DABIJA, Corina. Promovarea media a cărții: provocări și reușite. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe umanistice. Științe sociale, 14 septembrie 2021, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2021, SU, SS, pp. 123-127. ISBN 978-9975-158-39-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova SU, SS, 2021 |
||||||
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Științe umanistice. Științe sociale" Chișinău, Moldova, 14 septembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 659.3:002 | ||||||
Pag. 123-127 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The thesis have the objectif to identify the methods of promoting video products for the book, to determine the issues in the context of promoting readings through video products. Also, it is a technical-scientific research of media promotion methods for books, individual analysis of media tools suitable for book promotion, reflection on problematic dimensions of the topic, including some applicable recommendations. |
||||||
|