Promovarea media a cărții: provocări și reușite
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
339 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-03 11:24
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
659.3:002 (1)
Publicitate. Informare. Relații cu publicul (389)
Documentare. Cărți. Scrieri. Autori (67)
SM ISO690:2012
DABIJA, Corina. Promovarea media a cărții: provocări și reușite. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe umanistice. Științe sociale, 14 septembrie 2021, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2021, SU, SS, pp. 123-127. ISBN 978-9975-158-39-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova
SU, SS, 2021
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Științe umanistice. Științe sociale"
Chișinău, Moldova, 14 septembrie 2021

Promovarea media a cărții: provocări și reușite

CZU: 659.3:002

Pag. 123-127

Dabija Corina
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 8 februarie 2022


Rezumat

The thesis have the objectif to identify the methods of promoting video products for the book, to determine the issues in the context of promoting readings through video products. Also, it is a technical-scientific research of media promotion methods for books, individual analysis of media tools suitable for book promotion, reflection on problematic dimensions of the topic, including some applicable recommendations.