Articolul precedent |
Articolul urmator |
276 17 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-21 23:21 |
SM ISO690:2012 BUIMESTRU, Lilia. Curriculum globall – viziune asupra formării formatorilor în învăţarea adulţilor. In: Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități, 10 decembrie 2021, Chisinau. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2021, pp. 292-297. ISBN 978-9975-56-952-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități 2021 | ||||||
Conferința "Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități" Chisinau, Moldova, 10 decembrie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 292-297 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article presents the concept of global-ALL curriculum, as a vision on the training of trainers in adult learning, as a component of lifelong learning. GlobALL curriculum is a concept proposed to meet international scientific standards, in line with the basic principles of adult learning, as a guiding framework for the planning and organization of training programs for adult trainers, but also a model for the elaboration of individual training programs for trainers in adult learning. |
||||||
|