Gestionarea stresului ocupațional a cadrelor didactice pe timp de criză
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
397 31
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-12 17:23
SM ISO690:2012
VRABII, Violeta, VRABII, Nicoleta. Gestionarea stresului ocupațional a cadrelor didactice pe timp de criză. In: Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități, 10 decembrie 2021, Chisinau. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2021, pp. 277-281. ISBN 978-9975-56-952-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități 2021
Conferința "Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități"
Chisinau, Moldova, 10 decembrie 2021

Gestionarea stresului ocupațional a cadrelor didactice pe timp de criză


Pag. 277-281

Vrabii Violeta1, Vrabii Nicoleta2
 
1 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei,
2 Universitatea „Dunarea de Jos”, Galați
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 8 februarie 2022


Rezumat

Managing the occupational stress of teachers in times of crisis is the individual way of emotional balance. Stress in the teachers’ opinion is the reaction of the body subjected to a sudden action, threat of imbalance, a situation in which adaptation is required. The pandemic crisis represents for teachers a period of psychological imbalance, difficulties, and an event they cannot face without their own strengths. The need for emotional balance was heightened by the pandemic crisis, and ways of managing occupational stress minimized maladaptation.