Cоmpоnеntеlе limbаjului și conștiința fonologică
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
354 14
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-12 16:09
SM ISO690:2012
OLĂRESCU, Valentina, HACETREAN, Olesea. Cоmpоnеntеlе limbаjului și conștiința fonologică. In: Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități, 10 decembrie 2021, Chisinau. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2021, pp. 198-202. ISBN 978-9975-56-952-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități 2021
Conferința "Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități"
Chisinau, Moldova, 10 decembrie 2021

Cоmpоnеntеlе limbаjului și conștiința fonologică


Pag. 198-202

Olărescu Valentina, Hacetrean Olesea
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 8 februarie 2022


Rezumat

The paper talks about phonological disorders, common in children’s speech. It explains the concept of phonological awareness and its components; which are the most common phonological disorders. A point of transformation in the development of children’s speech is literacy, the stage of learning to read and write.