Articolul precedent |
Articolul urmator |
354 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-12 16:09 |
SM ISO690:2012 OLĂRESCU, Valentina, HACETREAN, Olesea. Cоmpоnеntеlе limbаjului și conștiința fonologică. In: Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități, 10 decembrie 2021, Chisinau. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2021, pp. 198-202. ISBN 978-9975-56-952-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități 2021 | ||||||
Conferința "Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități" Chisinau, Moldova, 10 decembrie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 198-202 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The paper talks about phonological disorders, common in children’s speech. It explains the concept of phonological awareness and its components; which are the most common phonological disorders. A point of transformation in the development of children’s speech is literacy, the stage of learning to read and write. |
||||||
|