Învățarea prin metode de reprezentare lingvistică și nonlingvistică
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
350 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-01 20:35
SM ISO690:2012
DĂNĂILĂ-MOISĂ, Mihaela, ANTIP, Crina Ramona. Învățarea prin metode de reprezentare lingvistică și nonlingvistică. In: Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități, 10 decembrie 2021, Chisinau. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2021, pp. 132-138. ISBN 978-9975-56-952-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități 2021
Conferința "Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități"
Chisinau, Moldova, 10 decembrie 2021

Învățarea prin metode de reprezentare lingvistică și nonlingvistică


Pag. 132-138

Dănăilă-Moisă Mihaela, Antip Crina Ramona
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 8 februarie 2022


Rezumat

The new educational context represents a challenge for both teachers and students, as learning is no longer effective through traditional methods and changes in teaching strategies and methods are required. In Romanian language and literature classes, learning through linguistic and non-linguistic representation methods that engage the learner and stimulate their creativity has proved its effectiveness.