Articolul precedent |
Articolul urmator |
350 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-01 20:35 |
SM ISO690:2012 DĂNĂILĂ-MOISĂ, Mihaela, ANTIP, Crina Ramona. Învățarea prin metode de reprezentare lingvistică și nonlingvistică. In: Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități, 10 decembrie 2021, Chisinau. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2021, pp. 132-138. ISBN 978-9975-56-952-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități 2021 | ||||||
Conferința "Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități" Chisinau, Moldova, 10 decembrie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 132-138 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The new educational context represents a challenge for both teachers and students, as learning is no longer effective through traditional methods and changes in teaching strategies and methods are required. In Romanian language and literature classes, learning through linguistic and non-linguistic representation methods that engage the learner and stimulate their creativity has proved its effectiveness. |
||||||
|