Educația holistică – reorientarea educației către om ca ființă socială și spirituală
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
301 6
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-13 15:03
SM ISO690:2012
TOMA, Nina. Educația holistică – reorientarea educației către om ca ființă socială și spirituală. In: Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități, 10 decembrie 2021, Chisinau. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2021, pp. 117-121. ISBN 978-9975-56-952-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități 2021
Conferința "Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități"
Chisinau, Moldova, 10 decembrie 2021

Educația holistică – reorientarea educației către om ca ființă socială și spirituală


Pag. 117-121

Toma Nina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 7 februarie 2022


Rezumat

The integrity of each individual human personality is in the process of creative formation throughout the individual life, therefore, giving us the possibility to talk about freedom of choice, about the spontaneity of development, about the possibility of a new appearance in culture. The creative development of the personality is what gives rise to diversity in spiritual culture. Holism offers a holographic model of the world, which fully corresponds to the modern post-non-classical scientific paradigm.