Orientări moderne ale procesului de învățământ. Brainstormingul (aspecte teoretice și practice)
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
328 17
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-22 09:08
SM ISO690:2012
COŞESCU, Adina-Elena. Orientări moderne ale procesului de învățământ. Brainstormingul (aspecte teoretice și practice). In: Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități, 10 decembrie 2021, Chisinau. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2021, pp. 109-113. ISBN 978-9975-56-952-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități 2021
Conferința "Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități"
Chisinau, Moldova, 10 decembrie 2021

Orientări moderne ale procesului de învățământ. Brainstormingul (aspecte teoretice și practice)


Pag. 109-113

Coşescu Adina-Elena
 
Colegiul Tehnic de Comunicații ,,Nicolae Vasilescu-Karpen” Bacău
 
 
Disponibil în IBN: 7 februarie 2022


Rezumat

The current trend of the modern school has determined a new vision and approach of the educational process, in which the emphasis shifts from the assimilation of knowledge to the formation of skills. The latter involves placing the student at the center of teaching and anchoring the teaching-learning process in new areas of reference. Modern education seeks to reach the harmonious combination of the “old” with the “new”, promoting a methodology focused on the student, on his action and engagement in the teaching / learning activity. A balance is maintained between individual work and group work, individual and independent learning is combined with interdependent learning, through cooperation or collaboration.