Aspecte de organizare și evaluare a învățării prin proiecte la elevi
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
347 4
Ultima descărcare din IBN:
2023-03-25 14:54
SM ISO690:2012
SIMION, Crenguţa. Aspecte de organizare și evaluare a învățării prin proiecte la elevi. In: Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități, 10 decembrie 2021, Chisinau. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2021, pp. 98-101. ISBN 978-9975-56-952-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități 2021
Conferința "Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități"
Chisinau, Moldova, 10 decembrie 2021

Aspecte de organizare și evaluare a învățării prin proiecte la elevi


Pag. 98-101

Simion Crenguţa
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 7 februarie 2022


Rezumat

This article describes some aspects of methodology for organizing and evaluating the project-based learning strategy. This strategy of project-based learning is captivating for students, as it engages their minds and hearts and also gives relevance to learning, being inspired and connected to reality.