Articolul precedent |
Articolul urmator |
347 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-25 14:54 |
SM ISO690:2012 SIMION, Crenguţa. Aspecte de organizare și evaluare a învățării prin proiecte la elevi. In: Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități, 10 decembrie 2021, Chisinau. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2021, pp. 98-101. ISBN 978-9975-56-952-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități 2021 | |||||||
Conferința "Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități" Chisinau, Moldova, 10 decembrie 2021 | |||||||
|
|||||||
Pag. 98-101 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
This article describes some aspects of methodology for organizing and evaluating the project-based learning strategy. This strategy of project-based learning is captivating for students, as it engages their minds and hearts and also gives relevance to learning, being inspired and connected to reality. |
|||||||
|