Articolul precedent |
Articolul urmator |
277 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-08-20 17:09 |
SM ISO690:2012 GRIGOR, Ina. Competențele ATL în sistemul educațional international bacalaureate. In: Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități, 10 decembrie 2021, Chisinau. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2021, pp. 56-62. ISBN 978-9975-56-952-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități 2021 | |||||||
Conferința "Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități" Chisinau, Moldova, 10 decembrie 2021 | |||||||
|
|||||||
Pag. 56-62 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
This article reflects how students develop and demonstrate skills, knowledge and understanding of the five approaches to learning (ATL) in a continuum along the IB system. In order to increase competence in these areas, teachers develop learning tasks, activities or challenges that contribute to the growth and subsequent understanding of students’ learning approaches. |
|||||||
|