Articolul precedent |
Articolul urmator |
288 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-03-23 13:22 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.7:314.375 (1) |
Psihologie (3388) |
Demografie. Studiul populației (816) |
SM ISO690:2012 КАРПЕЛИН, Алена. Стратегии развития самооценки у детей из неблагополучных семей. In: Interuniversitaria, 23 aprilie 2021, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, Ediția 17, Vol.3, pp. 113-117. ISBN 978-9975-50-267-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interuniversitaria Ediția 17, Vol.3, 2021 |
||||||
Colocviul "Interuniversitaria" Bălți, Moldova, 23 aprilie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.7:314.375 | ||||||
Pag. 113-117 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol este dedicat studiului stimei de sine a copiilor care cresc, care trăiesc în familii disfuncționale. Dezvoltarea stimei de sine depinde în întregime de relația cu părinții, de stereotipurile familiei. Familia este componenta principală a dezvoltării fiecărei persoane de la o vârstă fragedă. În familie copilul dezvoltă relații sociale, comportament, caracter și, desigur, stima de sine. Este foarte important să urmărim ce atitudini parentale dau părinților copilului lor. În funcție de cât de mult părinții își încurajează bebelușul, petrec timp cu el, se dezvoltă nivelul de stimă de sine al copilului. Copilul ia exemplu de la părinții săi, iar dacă exemplul pe care îl văd nu e tocmai bun, atunci nu merită să credem că acest copil va avea calități pozitive. |
||||||
Cuvinte-cheie adolescenţi, familia dezorganizată, stimă de sine |
||||||
|