Стратегии развития самооценки у детей из неблагополучных семей
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
288 2
Ultima descărcare din IBN:
2022-03-23 13:22
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.922.7:314.375 (1)
Psihologie (3388)
Demografie. Studiul populației (816)
SM ISO690:2012
КАРПЕЛИН, Алена. Стратегии развития самооценки у детей из неблагополучных семей. In: Interuniversitaria, 23 aprilie 2021, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, Ediția 17, Vol.3, pp. 113-117. ISBN 978-9975-50-267-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interuniversitaria
Ediția 17, Vol.3, 2021
Colocviul "Interuniversitaria"
Bălți, Moldova, 23 aprilie 2021

Стратегии развития самооценки у детей из неблагополучных семей

CZU: 159.922.7:314.375

Pag. 113-117

Карпелин Алена
 
Бельцкий Государственный Университет "Алеку Руссо"
 
 
Disponibil în IBN: 5 februarie 2022


Rezumat

Acest articol este dedicat studiului stimei de sine a copiilor care cresc, care trăiesc în familii disfuncționale. Dezvoltarea stimei de sine depinde în întregime de relația cu părinții, de stereotipurile familiei. Familia este componenta principală a dezvoltării fiecărei persoane de la o vârstă fragedă. În familie copilul dezvoltă relații sociale, comportament, caracter și, desigur, stima de sine. Este foarte important să urmărim ce atitudini parentale dau părinților copilului lor. În funcție de cât de mult părinții își încurajează bebelușul, petrec timp cu el, se dezvoltă nivelul de stimă de sine al copilului. Copilul ia exemplu de la părinții săi, iar dacă exemplul pe care îl văd nu e tocmai bun, atunci nu merită să credem că acest copil va avea calități pozitive.

Cuvinte-cheie
adolescenţi, familia dezorganizată, stimă de sine