Zum Funktionieren der Wortneubildungen in den deutschen Werbetexten
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
280 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-29 11:28
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
811.112.2`27:659.1 (1)
Limbi germanice de Vest (Limba germană, Limba olandeză) (120)
Publicitate. Reclamă (175)
SM ISO690:2012
DREGLEA, Olesea. Zum Funktionieren der Wortneubildungen in den deutschen Werbetexten. In: Interuniversitaria, 23 aprilie 2021, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, Ediția 17, Vol.3, pp. 296-301. ISBN 978-9975-50-265-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interuniversitaria
Ediția 17, Vol.3, 2021
Colocviul "Interuniversitaria"
Bălți, Moldova, 23 aprilie 2021

Zum Funktionieren der Wortneubildungen in den deutschen Werbetexten

CZU: 811.112.2`27:659.1

Pag. 296-301

Dreglea Olesea
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 2 februarie 2022


Rezumat

Există o mulțime de cercetări care analizează publicitatea din diferite perspective. Publicitatea ca fenomen general nu mai poate fi redusă la un singur domeniu din viața societății contemporane. Ea trebuie privită ca un întreg fiind prezentă în mai multe branșe precum: economie, politică, cultură, medicină, sociologie, psihologie etc. În acest articol vom expune doar cele mai reprezentative exemple din ziarele germane. În continuare vom prezenta definițiile cele mai influente ale conceptului de publicitate cu scopul de a evidenția multiplele aspecte ale acestui domeniu.

Cuvinte-cheie
publicitate, formare de cuvinte, text publicitar, mass-media, vocabular