Articolul precedent |
Articolul urmator |
280 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-29 11:28 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.112.2`27:659.1 (1) |
Limbi germanice de Vest (Limba germană, Limba olandeză) (120) |
Publicitate. Reclamă (175) |
SM ISO690:2012 DREGLEA, Olesea. Zum Funktionieren der Wortneubildungen in den deutschen Werbetexten. In: Interuniversitaria, 23 aprilie 2021, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, Ediția 17, Vol.3, pp. 296-301. ISBN 978-9975-50-265-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interuniversitaria Ediția 17, Vol.3, 2021 |
||||||
Colocviul "Interuniversitaria" Bălți, Moldova, 23 aprilie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 811.112.2`27:659.1 | ||||||
Pag. 296-301 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Există o mulțime de cercetări care analizează publicitatea din diferite perspective. Publicitatea ca fenomen general nu mai poate fi redusă la un singur domeniu din viața societății contemporane. Ea trebuie privită ca un întreg fiind prezentă în mai multe branșe precum: economie, politică, cultură, medicină, sociologie, psihologie etc. În acest articol vom expune doar cele mai reprezentative exemple din ziarele germane. În continuare vom prezenta definițiile cele mai influente ale conceptului de publicitate cu scopul de a evidenția multiplele aspecte ale acestui domeniu. |
||||||
Cuvinte-cheie publicitate, formare de cuvinte, text publicitar, mass-media, vocabular |
||||||
|