Articolul precedent |
Articolul urmator |
333 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-03-19 14:47 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
821.161.1.09-1(072.3) (1) |
Literatură slavă (slavonă) de Est (Literatură rusă, Literatură ucraineană, Literatură bielorusă) (367) |
SM ISO690:2012 БАСИСТЫЙ, Светлана. Использование нетрадиционных и иннова-ционных форм, методов и приемов при изучении романа А.С. Пушкина «Евгений Онегин». In: Interuniversitaria, 23 aprilie 2021, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, Ediția 17, Vol.3, pp. 105-112. ISBN 978-9975-50-265-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interuniversitaria Ediția 17, Vol.3, 2021 |
||||||
Colocviul "Interuniversitaria" Bălți, Moldova, 23 aprilie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 821.161.1.09-1(072.3) | ||||||
Pag. 105-112 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul se centrează pe cercetarea metodologiei de predare a literaturii ruse, și anume, a unuia dintre aspectele sale esențiale – analiza operei lui A. S. Pușkin în școală. În moștenirea literară a autorului, locul central îl ocupă romanul „Evgheni Oneghin”. În pofida multitudinii cercetărilor metodologice dedicate acestei lucrări, autoarea oferă o viziune personalizată asupra studiului romanului. Articolul propune o va-rietate de forme, metode și procedee netradiționale și inovative în cercetarea romanului „Evgheni Oneghin” de A. S. Pușkin (cum ar fi învățarea prin problematizare, dezvolta-rea gândirii critice, activitate de proiectare etc.), a căror implementare va face studiul mai eficient, iar procesul de însușire a cunoștințelor – mai interesant și mai productiv. |
||||||
Cuvinte-cheie metode de predare a literaturii ruse, literatura rusă din secolul al XIX-lea, A.S. Pușkin, romanul „Evgheni Oneghin”, recomandări metodice |
||||||
|