Articolul precedent |
Articolul urmator |
292 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-02 20:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.01:339.138:373.5 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3926) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (816) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2014) |
SM ISO690:2012 BORȘ, Andra Ramona. Marketing educațional în organizațiile școlare din învățământul preuniversitar. In: Integrare prin cercetare și inovare.: Științe sociale, 10-11 noiembrie 2021, Chișinău. Chisinau, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2021, SS, pp. 142-144. ISBN 978-9975-158-55-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Integrare prin cercetare și inovare. SS, 2021 |
||||||
Conferința "Integrare prin cercetare și inovare." Chișinău, Moldova, 10-11 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.01:339.138:373.5 | ||||||
Pag. 142-144 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
|