Marketing educațional în organizațiile școlare din învățământul preuniversitar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
292 21
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-02 20:17
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.01:339.138:373.5 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3926)
Probleme generale ale comerțului. Piața (816)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2014)
SM ISO690:2012
BORȘ, Andra Ramona. Marketing educațional în organizațiile școlare din învățământul preuniversitar. In: Integrare prin cercetare și inovare.: Științe sociale, 10-11 noiembrie 2021, Chișinău. Chisinau, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2021, SS, pp. 142-144. ISBN 978-9975-158-55-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Integrare prin cercetare și inovare.
SS, 2021
Conferința "Integrare prin cercetare și inovare."
Chișinău, Moldova, 10-11 noiembrie 2021

Marketing educațional în organizațiile școlare din învățământul preuniversitar

CZU: 37.01:339.138:373.5

Pag. 142-144

Borș Andra Ramona
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 11 ianuarie 2022