Features of strategic management in the digital economy
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
464 12
Ultima descărcare din IBN:
2022-10-24 14:09
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
005.21:004 (2)
Agenți manageriali. Mecanisme. Măsuri (100)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4161)
SM ISO690:2012
KRYZHANOVSKAYA, Olga, PLOTNIKOV, Vladimir, VERTAKOVA, Yulia. Features of strategic management in the digital economy. In: Journal of Social Sciences, 2021, vol. 4, nr. 4, pp. 75-82. ISSN 2587-3490. DOI: https://doi.org/10.52326/jss.utm.2021.4(4).08
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Journal of Social Sciences
Volumul 4, Numărul 4 / 2021 / ISSN 2587-3490 /ISSNe 2587-3504

Features of strategic management in the digital economy

Caracteristicile managementului strategic în economia digitală

DOI:https://doi.org/10.52326/jss.utm.2021.4(4).08
CZU: 005.21:004

Pag. 75-82

Kryzhanovskaya Olga1, Plotnikov Vladimir2, Vertakova Yulia3
 
1 Southwest State University,
2 Saint Petersburg University of Economics,
3 Necunoscută, Rusia
 
 
Disponibil în IBN: 23 decembrie 2021


Rezumat

The article substantiates the relevance of strategic management of organizations in the digital economy, taking into account the specifics of the industry. The development of info communication technologies is currently one of the strategic directions for modernizing the economy not only in Russia, but also in all countries of the world in the context of digital transformation. In connection with the above, the ranking of countries by the Digitalization Index in 2020 has been studied, and the leading countries / markets of the world by the number of smartphone users in 2021 are presented. To improve the strategic management of organizations in the context of digitalization of economies, the key characteristics of internal and external strategic balance are shown, a model of strategic management of organizations - telecom operators is built

Articolul fundamentează relevanța managementului strategic al organizațiilor în economia digitală, ținând cont de specificul industriei. Dezvoltarea tehnologiilor de informare și comunicații este în prezent una dintre direcțiile strategice pentru modernizarea economiei nu numai în Rusia, ci și în toate țările lumii în contextul transformării digitale. În legătură cu cele de mai sus, a fost studiat clasamentul țărilor după Indexul de digitalizare în 2020 și sunt prezentate țările/piețele lider ale lumii după numărul de utilizatori de smartphone în 2021. Pentru a îmbunătăți managementul strategic al organizațiilor în contextul digitalizării economiilor, sunt prezentate caracteristicile cheie ale echilibrului strategic intern și extern, se construiește un model de management strategic al organizațiilor - operatori de telecomunicații.

Cuvinte-cheie
strategy, strategic management, Digitalization, digital transformation,

strategie, management strategic, digitalizare, transformare digitală