Semnificațiile marketingului în dezvoltarea pieței (în baza datelor „Breitman Grup” SRL, or. Chișinău)
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
264 1
Ultima descărcare din IBN:
2022-01-04 09:13
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
658.8.012.12(478-25) (2)
Vânzare. Desfacere. Marketing. Repartiție (88)
SM ISO690:2012
ROȘCA, Snejana. Semnificațiile marketingului în dezvoltarea pieței (în baza datelor „Breitman Grup” SRL, or. Chișinău). In: Tezele celei de-a : 74-a conferinţă ştiinţifică a studenţilor, Ed. 74, 20 mai 2021, Chişinău. Chişinău: Universitatea Agrară, 2021, p. 201. ISBN 978-9975-64-320-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Tezele celei de-a 2021
Conferința "Conferinţa ştiinţifică a studenţilor"
74, Chişinău, Moldova, 20 mai 2021

Semnificațiile marketingului în dezvoltarea pieței (în baza datelor „Breitman Grup” SRL, or. Chișinău)

CZU: 658.8.012.12(478-25)

Pag. 201-201

Roșca Snejana
 
Universitatea Agrară de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 20 decembrie 2021