Aplicarea metodelor cantitative și calitative în cercetările de marketing (în baza datelor SRL „Magenta consulting”, or. Chișinău)
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
340 3
Ultima descărcare din IBN:
2022-01-11 13:38
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
658.8(478) (4)
Vânzare. Desfacere. Marketing. Repartiție (88)
SM ISO690:2012
VISCUN, Lucia. Aplicarea metodelor cantitative și calitative în cercetările de marketing (în baza datelor SRL „Magenta consulting”, or. Chișinău). In: Tezele celei de-a : 74-a conferinţă ştiinţifică a studenţilor, Ed. 74, 20 mai 2021, Chişinău. Chişinău: Universitatea Agrară, 2021, p. 197. ISBN 978-9975-64-320-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Tezele celei de-a 2021
Conferința "Conferinţa ştiinţifică a studenţilor"
74, Chişinău, Moldova, 20 mai 2021

Aplicarea metodelor cantitative și calitative în cercetările de marketing (în baza datelor SRL „Magenta consulting”, or. Chișinău)

CZU: 658.8(478)

Pag. 197-197

Viscun Lucia
 
Universitatea Agrară de Stat din Moldova
 
Disponibil în IBN: 20 decembrie 2021