Articolul precedent |
Articolul urmator |
591 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-02 19:28 |
SM ISO690:2012 LUNGU, Polina. Interdisciplinaritatea în cadrul disciplinelor școlare istoria românilor și universală și educația moral-spirituală în învățământul primar. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, Ed. 8, 4 iunie 2021, Cahul. Cahul: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2021, Vol.8, Partea 2, pp. 78-85. ISBN 2587-3563. ISSN E-ISSN 2587-3571. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.8, Partea 2, 2021 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" 8, Cahul, Moldova, 4 iunie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 78-85 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Interdisciplinaritatea este un concept actual, fiind privit ca o condiție optimă de organizare a procesului instructiv-educativ, o posibilitate de a realiza transferul cunoștințelor acumulate în cadrul unor discipline școlare către altele. Datorită interdisciplinarității, se constată că disciplinele școlare corelează între ele, se completează reciproc. Însuși conținutul curriculumului pentru învățământul primar, ariile curriculare, manualele școlare oferă posibilitatea de implementare a interdisciplinarității. În rezultat, elevii au oportunitatea de a activa într-un cadru mai extins, de a percepe lucrurile din mai multe perspective, de a-și dezvolta gândirea logică și critică, de a demonstra competențe de integrare a cunoștințelor acumulate în situații concrete. Abordarea interdisciplinară oferă argumente prin care demonstrează faptul că disciplinele școlare se interpătrund și contribuie la formarea multilaterală a personalității elevului de vârstă școlară mică. |
||||||
Cuvinte-cheie interdisciplinaritate, învăţământ primar, proces instructiv-educativ, elev de vârstă școlară mică., interdisciplinarity, primary education, instructive-educative process, young school age student. |
||||||
|