Articolul precedent |
Articolul urmator |
570 41 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 16:38 |
SM ISO690:2012 VRABIE, Silvia. Calitatea formării cadrelor didactice în spiritul educaţiei inclusive. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, Ed. 8, 4 iunie 2021, Cahul. Cahul: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2021, Vol.8, Partea 2, pp. 56-65. ISBN 2587-3563. ISSN E-ISSN 2587-3571. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.8, Partea 2, 2021 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" 8, Cahul, Moldova, 4 iunie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 56-65 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Educaţia incluzivă constituie o adevărată provocare pentru şcolile de masă, cadrele didactice fiind în faţa unor noi experienţe şi practici, atât privind strategiile de lucru/ planificare/ evaluare cât şi privind relaţionarea cu cadrele didactice de sprijin - cadre didactice specializate în integrarea elevilor cu CES. Cercetarea îşi propune să demonstreze că domeniul educaţiei incluzive este unul cu care cadrele didactice din învăţământul de masă nu sunt suficient familiarizate, astfel încât dezideratul unei educaţii incluzive de calitate nu poate fi atins. Cunoştinţele de specialitate din domeniul incluziunii educaţionale nu sunt abordate suficient în cadrul programelor de formare iniţială şi continuă a cadrelor didactice, prin urmare formarea competenţelor necesare abordării educaţiei prin această paradigmă este extrem de dificilă. |
||||||
Cuvinte-cheie Quality of teacher training in the spirit of inclusive education, inclusive education, special educational needs, inclusive school |
||||||
|