Articolul precedent |
Articolul urmator |
536 24 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-20 10:00 |
SM ISO690:2012 PETROVSCHI, Nina. Experienţa ca factor determinant în procesul de învăţare. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, Ed. 8, 4 iunie 2021, Cahul. Cahul: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2021, Vol.8, Partea 2, pp. 13-16. ISBN 2587-3563. ISSN E-ISSN 2587-3571. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.8, Partea 2, 2021 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" 8, Cahul, Moldova, 4 iunie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 13-16 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Învățarea din experiență reprezintă o modalitate de a învăță, pornind de la premisa că oamenii pot asimila cunoștințe noi, cel mai eficient din experiență. Învățarea din experiență încurajează individul să se folosească de propria inițiativă atunci când învață, să devină curios în legătură cu diverse metode, să-și dea seama ce funcționează cel mai bine pentru el și să-și poată evalua propria performanță pe măsură ce trece prin această experiență. |
||||||
Cuvinte-cheie experienţă, acţiune, reflecţie, învăţare prin experienţă, învăţare integrată, reviewing., Experience, action, reflection, experiential learning, Integrated learning, reviewing |
||||||
|