Experienţa ca factor determinant în procesul de învăţare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
536 24
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-20 10:00
SM ISO690:2012
PETROVSCHI, Nina. Experienţa ca factor determinant în procesul de învăţare. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, Ed. 8, 4 iunie 2021, Cahul. Cahul: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2021, Vol.8, Partea 2, pp. 13-16. ISBN 2587-3563. ISSN E-ISSN 2587-3571.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.8, Partea 2, 2021
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
8, Cahul, Moldova, 4 iunie 2021

Experienţa ca factor determinant în procesul de învăţare

Experience – a determining factor in the learning process


Pag. 13-16

Petrovschi Nina
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 14 decembrie 2021


Rezumat

Învățarea din experiență reprezintă o modalitate de a învăță, pornind de la premisa că oamenii pot asimila cunoștințe noi, cel mai eficient din experiență. Învățarea din experiență încurajează individul să se folosească de propria inițiativă atunci când învață, să devină curios în legătură cu diverse metode, să-și dea seama ce funcționează cel mai bine pentru el și să-și poată evalua propria performanță pe măsură ce trece prin această experiență.

Learning from experience is a way to learn,starting from the premise that people can assimilate new knowledge,the most effective from experience.Experiential learning encourages the individual to use their own initiative when learning,to become curious about various methods,to realize what works best for them and to be able to evaluate their own performance as they go through this experience.

Cuvinte-cheie
experienţă, acţiune, reflecţie, învăţare prin experienţă, învăţare integrată, reviewing.,

Experience, action, reflection, experiential learning, Integrated learning, reviewing