Conceptul de integrare si incluziune pentru elevii cu CES
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
729 136
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-10 13:47
SM ISO690:2012
CROITORIU, Nicoleta. Conceptul de integrare si incluziune pentru elevii cu CES. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, Ed. 8, 4 iunie 2021, Cahul. Cahul: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2021, Vol.8, Partea 2, pp. 10-12. ISBN 2587-3563. ISSN E-ISSN 2587-3571.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.8, Partea 2, 2021
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
8, Cahul, Moldova, 4 iunie 2021

Conceptul de integrare si incluziune pentru elevii cu CES

The concept of integration and inclusion for students with SEN


Pag. 10-12

Croitoriu Nicoleta12
 
1 Centrul Școlar de Educație Incluzivă din Suceava,
2 Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 14 decembrie 2021


Rezumat

Integrarea copiilor cu nevoi speciale urmăreşte includerea lor în învăţământul de masă şi se referă la capacitatea unui grup, clasă, colectiv, şcoală de a primi noi membri care au nevoie de sprijin pentru adaptare, integrare, socializare

The integration of children with special needs aims at their inclusion in mainstream education and refers to the ability of a group, class, collective, school to receive new members who need support for adaptation, integration, socialization.

Cuvinte-cheie
educaţie, cadre didactice, integrare, învăţământ, elevi cu CES,

education, teachers, integration, education, students with SEN