Articolul precedent |
Articolul urmator |
729 136 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-10 13:47 |
SM ISO690:2012 CROITORIU, Nicoleta. Conceptul de integrare si incluziune pentru elevii cu CES. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, Ed. 8, 4 iunie 2021, Cahul. Cahul: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2021, Vol.8, Partea 2, pp. 10-12. ISBN 2587-3563. ISSN E-ISSN 2587-3571. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.8, Partea 2, 2021 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" 8, Cahul, Moldova, 4 iunie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 10-12 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Integrarea copiilor cu nevoi speciale urmăreşte includerea lor în învăţământul de masă şi se referă la capacitatea unui grup, clasă, colectiv, şcoală de a primi noi membri care au nevoie de sprijin pentru adaptare, integrare, socializare |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, cadre didactice, integrare, învăţământ, elevi cu CES, education, teachers, integration, education, students with SEN |
||||||
|