Articolul precedent |
Articolul urmator |
674 88 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-14 19:14 |
SM ISO690:2012 MANEA, Adriana Denisa, BARBĂ, Maria. Fenomenul violenţei în mediul școlar. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, Ed. 8, 4 iunie 2021, Cahul. Cahul: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2021, Vol.8, Partea 2, pp. 5-9. ISBN 2587-3563. ISSN E-ISSN 2587-3571. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.8, Partea 2, 2021 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" 8, Cahul, Moldova, 4 iunie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 5-9 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Violenţea şcolară, conform mass-mediei, cercetărilor și statisticilor oficiale, care raportează o creștere spectaculoasă a fenomenului în ultimile trei decenii în mai multe țări ale lumii, reclamă o atenție sporită din partea atât a instituţilor specializate cât și a organizaţilor nonguvernamentale sensibilizate de amploarea de necontestat pe care acest fenomen o capătă la diferite nivele de globalizare. Escaladarea violenței în școală a devenit cea mai vizibilă evoluție din câmpul educației formale. Diferitele forme de expresie a violenţei în școală sunt asociate cu expresia vizibilă a unui stil de relaţionare şi a unui comportament social care valorizează violenţa, în detrimentul unor strategii de gestionare şi rezolvare a conflictelor. Sensibilizarea faţă de acest fenomenul numit violenţa şcolară, ar trebui să conducă la creşterea eforturilor depuse pentru ameliorarea situaţiei prezente prin implementarea de măsuri atât în zona psihopedagogică, cât și în cea socială. |
||||||
Cuvinte-cheie violență școlară, agresivitate, bullying, educaţie, school violence, aggression, bullying, education |
||||||
|