Articolul precedent |
Articolul urmator |
358 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-27 13:41 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138 (427) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (811) |
SM ISO690:2012 TRUSEVICI, Ala, CHISELIOV, Lilia. Merchandisingul ca modalitate eficientă de stimulare a vânzărilor. In: Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor, 9 octombrie 2020, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2020, Volumul I, pp. 289-293. ISBN 978-9975-50-255-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor Volumul I, 2020 |
||||||
Conferința "Relevanța și calitatea formării iniversitare: competențe pentru prezent și viitor" Bălți, Moldova, 9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.138 | ||||||
Pag. 289-293 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
A shop is simply the point of sale where customers usually do their shopping. Any store, no matter how small, must meet all the requirements of buyers and in addition it would be good for its image to be original compared to that of competitors. To have a successful business, entrepreneurs usually draw attention to planning store. This involves considerable work both inside and outside the store. Each store has its own style, the design that differentiates it from the others. |
||||||
Cuvinte-cheie merchandising, visual merchandising, Trade, ambiance and interior structure of the store, commercial space |
||||||
|