Merchandisingul ca modalitate eficientă de stimulare a vânzărilor
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
358 11
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-27 13:41
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.138 (427)
Probleme generale ale comerțului. Piața (811)
SM ISO690:2012
TRUSEVICI, Ala, CHISELIOV, Lilia. Merchandisingul ca modalitate eficientă de stimulare a vânzărilor. In: Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor, 9 octombrie 2020, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2020, Volumul I, pp. 289-293. ISBN 978-9975-50-255-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor
Volumul I, 2020
Conferința "Relevanța și calitatea formării iniversitare: competențe pentru prezent și viitor"
Bălți, Moldova, 9 octombrie 2020

Merchandisingul ca modalitate eficientă de stimulare a vânzărilor

CZU: 339.138

Pag. 289-293

Trusevici Ala, Chiseliov Lilia
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 13 decembrie 2021


Rezumat

A shop is simply the point of sale where customers usually do their shopping. Any store, no matter how small, must meet all the requirements of buyers and in addition it would be good for its image to be original compared to that of competitors. To have a successful business, entrepreneurs usually draw attention to planning store. This involves considerable work both inside and outside the store. Each store has its own style, the design that differentiates it from the others.

Cuvinte-cheie
merchandising, visual merchandising, Trade, ambiance and interior structure of the store, commercial space