Articolul precedent |
Articolul urmator |
383 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-22 14:24 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.12 (195) |
Educație (14076) |
SM ISO690:2012 CABAC, Valeriu. Formarea competențelor: perspectiva enactivă. In: Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor, 9 octombrie 2020, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2020, Volumul I, pp. 228-230. ISBN 978-9975-50-255-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor Volumul I, 2020 |
|||||
Conferința "Relevanța și calitatea formării iniversitare: competențe pentru prezent și viitor" Bălți, Moldova, 9 octombrie 2020 | |||||
|
|||||
CZU: 371.12 | |||||
Pag. 228-230 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
This article discusses the possibility of defining the notion of professional competence as a dual approach: as resources and as a resource mobilization process. Arguments are made that not only the human mind but also the whole body participates in the formation of competences. |
|||||
Cuvinte-cheie competence, dual definition, Resources, complex situations, enaction |
|||||
|