Articolul precedent |
Articolul urmator |
449 22 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 11:41 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3+159.922.7 (88) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3883) |
Psihologie (3362) |
SM ISO690:2012 REPEȘCO, Gabriela. Aspecte metodologice ale dezvoltării gândirii independente în contextul învățării transformative. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 1-2 octombrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 1, pp. 260-268. ISBN 978-9975-76-361-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1, 2021 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3+159.922.7 | ||||||
Pag. 260-268 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol se elucidează aspectele metodologice ale dezvoltării gândirii independente în condițiile învățării transformative. Se argumentează semnificația paradigmei constructiviste în conceptualizarea strategiilor cognitive și metacognitive ce stimulează gândirea independentă, implicit o serie de tehnici pentru fiecare fază a învățării transformative care le urmează subiectul în procesul de transformare. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţare, învățare transformativă, fazele învățării, gândire independentă, strategii, tehnici, learning, transformative learning, learning phases, independent thinking, Strategies, techniques |
||||||
|