Articolul precedent |
Articolul urmator |
494 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-11 15:38 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.21:373.5 (2) |
Educație (14220) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2007) |
SM ISO690:2012 CEBANU (SLUTU), Lilia. Repere ale managementului calității în instituțiile de învățământ preuniversitar. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 1-2 octombrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 1, pp. 224-231. ISBN 978-9975-76-361-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1, 2021 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.21:373.5 | ||||||
Pag. 224-231 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Prezentul articol reflectă aspectul managementului calității în instituțiile de învățământ preuniversitar. Sunt redate și abordate conceptele de calitate, cultura calității, asigurarea calității și evidențiate avantajele calității, obstacolele în calea “stăpânirii” calităţii la nivel de organizație. Caracteristicile comune calității și tintele culturii calității scot în evidență un șir de acțiuni ce trebuie luate în considerare de către managerul instituției de învățământ și echipa sa pe care o conduce pentru asigurarea unui mediu favorabil și de calitate având la bază diverse elemente definitorii din cadrul medodei celor 5 S. |
||||||
Cuvinte-cheie management, Managementul calităţii, instituție, cultura calităţii, asigurarea calităţii, management, quality management, institution, quality culture, quality assurance |
||||||
|