Articolul precedent |
Articolul urmator |
335 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-10 16:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013.2:39 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3845) |
Antropologie culturală. Ethnografie. Obiceiuri. Tradiții. Datini. Mod de viață. Folclor (2202) |
SM ISO690:2012 BUZENCO, Aurelia. Determinante pedagogice ale educatiei contemporane în spiritul culturii populare. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 1-2 octombrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 1, pp. 218-244. ISBN 978-9975-76-361-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1, 2021 |
|||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2021 | |||||
|
|||||
CZU: 37.013.2:39 | |||||
Pag. 218-244 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Conținutul articolului dezvoltă un sistem de direcții pedagogice ale educației contemporane din perspectiva culturii populare, prezintă argumente elocvente cu referire la importanța valorificării explicite a etnopedagogiei în acord cu schimbarea continuă a paradigmelor educației, rezultată din evoluția cadrului epistemologic al pedagogiei și elucidează determinantele pedagogice ale educației populare. |
|||||
Cuvinte-cheie etnopedagogia, cultură populară, educația populară, orientări axiologice, educaţia permanentă, ethopedagogy, popular culture, popular education, axiological education, continouse education |
|||||
|