Articolul precedent |
Articolul urmator |
492 73 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-07-18 17:45 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147:372.891 (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2576) |
SM ISO690:2012 TOMA, Florentina, BĂLAN, Daniel, DIACONU, Daniel. Practica pedagogică cu studenții la discplina geografie: tradiții, valori și perspective. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 1-2 octombrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 1, pp. 205-210. ISBN 978-9975-76-361-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1, 2021 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.147:372.891 | ||||||
Pag. 205-210 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Activitatea practică pedagogică indică faptul că studenții care au realizat activități în modelul de predare-învățare on-line, au obținut rezultate mai bune față de cei din tradițional. Numărul celor care renunță la studii este în scădere, iar realizarea practicii pedagogice a avut un efect direct și pozitiv semnificativ asupra utilității percepute de către studenți. Scopul acestui demers este de a optimiza desfășurarea practicii pedagogice,vizând aplicarea unei metodologii care constă în formarea capacităţii studenţilor de a opera cu informaţiile de la disciplina geografie, de a le dezvolta abilităţile de utilizare a materialelor de specialitate și de dobândire a deprinderilor profesiei de cadru didactic. |
||||||
Cuvinte-cheie practică pedagogică studenți, model on-line și tradițional, învățământ universitar și preuniversitar, profesie cadru didactic |
||||||
|