Practica pedagogică cu studenții la discplina geografie: tradiții, valori și perspective
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
492 73
Ultima descărcare din IBN:
2023-07-18 17:45
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147:372.891 (1)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2576)
SM ISO690:2012
TOMA, Florentina, BĂLAN, Daniel, DIACONU, Daniel. Practica pedagogică cu studenții la discplina geografie: tradiții, valori și perspective. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 1-2 octombrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 1, pp. 205-210. ISBN 978-9975-76-361-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 1, 2021
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2021

Practica pedagogică cu studenții la discplina geografie: tradiții, valori și perspective

CZU: 378.147:372.891

Pag. 205-210

Toma Florentina1, Bălan Daniel2, Diaconu Daniel3
 
1 Liceul "Simion Mehedinti" - Vidra, Vrancea,
2 Liceul Internațional de Informatică, Bucuresti,
3 Universitatea din Bucureşti
 
 
Disponibil în IBN: 30 noiembrie 2021


Rezumat

Activitatea practică pedagogică indică faptul că studenții care au realizat activități în modelul de predare-învățare on-line, au obținut rezultate mai bune față de cei din tradițional. Numărul celor care renunță la studii este în scădere, iar realizarea practicii pedagogice a avut un efect direct și pozitiv semnificativ asupra utilității percepute de către studenți. Scopul acestui demers este de a optimiza desfășurarea practicii pedagogice,vizând aplicarea unei metodologii care constă în formarea capacităţii studenţilor de a opera cu informaţiile de la disciplina geografie, de a le dezvolta abilităţile de utilizare a materialelor de specialitate și de dobândire a deprinderilor profesiei de cadru didactic.

Cuvinte-cheie
practică pedagogică studenți, model on-line și tradițional, învățământ universitar și preuniversitar, profesie cadru didactic