Articolul precedent |
Articolul urmator |
506 38 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-02 15:20 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.857 (37) |
Educație (14212) |
SM ISO690:2012 PRUNICI, Elena. Aspecte didactice ale realizării conexiunilor biologiei cu viața cotidiană. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 1-2 octombrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 1, pp. 196-205. ISBN 978-9975-76-361-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1, 2021 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.857 | ||||||
Pag. 196-205 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Didactica modernă la biologie promovează învățătura centrată pe elev și anume pe dezvoltarea personalității elevului, care studiind de-a lungul anilor, va trebui să ajungă o persoană capabilă de a se orienta în viața cotidiană nu numai prin comunicare, dar și prin implicarea nemijlocită în diferite situații. Pornind de la căutarea celor mai eficiente metode pentru a-l călăuzi pe elev, ca mai apoi acesta să poată să aplice cunoștințele și deprinderile formate la orele de bilogie, în viața cotidiană. Consider că tema aleasă este una actuală, deoarece în ultimii ani se vorbește tot mai mult despre metodele de instruire care influențează formarea competențelor pentru viață iar noi, profesorii, suntem cei, care participăm la pregătirea elevilor, pentru ca mai apoi aceștia să se poată integra în societate. |
||||||
Cuvinte-cheie proces instructiv-educativ, predare-învăţare, competenţă, conexiune, situaţie-problemă, întrebare-problemă, sarcini cognitive cotidiene, instructive-educational process, teaching-learning, competence, Connection, situation-problem, question-problem, casual cognitive tasks |
||||||
|