Articolul precedent |
Articolul urmator |
390 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-08 18:24 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.891+37.018.43 (1) |
Educație (14213) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885) |
SM ISO690:2012 MIRONOV, Larisa, MIRONOV, Ion. Motivația elevilor la lecțiile de geografie. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 1-2 octombrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 1, pp. 165-171. ISBN 978-9975-76-361-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1, 2021 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.891+37.018.43 | ||||||
Pag. 165-171 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În lucrarea dată relatăm despre formele, metodele și tehnicile procesului educațional, care formează și dezvoltă motivația astfel încât sporesc eficiența asimilării cunoștințelor geografice și dezvoltarea competențelor specifice la elevi pentru integrarea cu succes a lor în societate. Cuvinte - cheie: motivație, proces educațional, competențe specifice. |
||||||
Cuvinte-cheie motivaţie, proces educaţional, competenţe specifice, motivation, educational process, specific competencies |
||||||
|