Motivația elevilor la lecțiile de geografie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
390 12
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-08 18:24
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.891+37.018.43 (1)
Educație (14213)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885)
SM ISO690:2012
MIRONOV, Larisa, MIRONOV, Ion. Motivația elevilor la lecțiile de geografie. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 1-2 octombrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 1, pp. 165-171. ISBN 978-9975-76-361-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 1, 2021
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2021

Motivația elevilor la lecțiile de geografie

CZU: 372.891+37.018.43

Pag. 165-171

Mironov Larisa1, Mironov Ion2
 
1 Liceul Teoretic „Principesa Natalia Dadiani”,
2 Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 30 noiembrie 2021


Rezumat

În lucrarea dată relatăm despre formele, metodele și tehnicile procesului educațional, care formează și dezvoltă motivația astfel încât sporesc eficiența asimilării cunoștințelor geografice și dezvoltarea competențelor specifice la elevi pentru integrarea cu succes a lor în societate. Cuvinte - cheie: motivație, proces educațional, competențe specifice.

In this article we report on the forms, methods and techniques of the educational process, which form and develop motivation so as to increase the efficiency of assimilating geographical knowledge and developing specific competencies on students for their successful integration into society.

Cuvinte-cheie
motivaţie, proces educaţional, competenţe specifice,

motivation, educational process, specific competencies