Articolul precedent |
Articolul urmator |
498 18 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-05 18:18 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.850+37.046.12 (1) |
Educație (14077) |
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (239) |
SM ISO690:2012 IORDACHE (NEAGU), Marieta. Dezvoltarea competenței investigaționale prin metoda experimentului în învățământul primar. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 1-2 octombrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 1, pp. 159-165. ISBN 978-9975-76-361-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1, 2021 |
|||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2021 | |||||
|
|||||
CZU: 372.850+37.046.12 | |||||
Pag. 159-165 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Articolul tratează dezvoltarea competenței investigaționale la elevii din învățământul primar în cadrul orelor de Științe ale naturii prin lucrări experimentale. Experimentul, metodă de explorare a realității, alături de celelalte metode specifice acestei discipline reuşeşte să aducă elevii în viața de zi cu zi, să studieze pe viu, să fie în contact direct cu realitatea sau cu substitutele acesteia, iar centrarea activităţii pe elev determină noi relaţii profesor - elev, favorizează dispariţia barierelor de comunicare şi a sentimentului de teama de a greși. |
|||||
Cuvinte-cheie competenţă investigaţională, experiment, ştiinţe ale naturii, investigative competence, experiment, natural sciences |
|||||
|