STEM/STEAM – подход при решении задач в среднем профессиональном образовании
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
240 1
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-17 19:14
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015 (915)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3884)
SM ISO690:2012
CUZNEȚOVA, Snejana. STEM/STEAM – подход при решении задач в среднем профессиональном образовании. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 1-2 octombrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 1, pp. 113-117. ISBN 978-9975-76-361-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 1, 2021
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2021

STEM/STEAM – подход при решении задач в среднем профессиональном образовании

CZU: 37.015

Pag. 113-117

Cuznețova Snejana
 
Centrul de Excelență în Transporturi
 
 
Disponibil în IBN: 30 noiembrie 2021


Rezumat

În lumea modernă, caracteristicile unui specialist ar trebui să fie: competență și mobilitate, abilitatea de a naviga în diverse situații, abilitatea de a aborda flexibil și creativ rezoluția lor, de a lua în mod independent și responsabil decizii adecvate. Prin urmare, în toate lecțiile de fizică în domeniul tehnic instituțiile de învățământ, este recomandabil să se utilizeze sarcini și exemple legate de diferite domenii ale vieții și ale industriei transporturilor. Studenții din specialitățile tehnice ale CE demonstrează nu numai un interes pentru problemele de fizică cu o abordare inginerească, ci și o îmbunătățire a performanței academice.

In the modern world, the characteristics of a specialist should be: competence and mobility, the ability to navigate in various situations, the ability to flexibly and creatively approach their resolution, independently and responsibly make adequate decisions. Therefore, in all physics lessons in technical educational institutions, it is advisable to use tasks and examples related with different areas of life and transport industry. Students of the technical specialties of the CE demonstrate not only an interest in physics problems with an engineering approach, but also an improvement in academic performance.

Cuvinte-cheie
educație STEM, abordare STEM / STEAM, învățământ secundar specializat, problemă de inginerie fizică,

STEM education, STEM / STEAM approach, specialized secondary education, physical engineering problem