Utilizarea tehnologiilor informaționale în predarea cursului universitar „Elemente de teorie calitativă a ecuațiilor diferențiale”
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
382 30
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-16 23:42
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
004:372.851 (1)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4156)
Educație (14208)
SM ISO690:2012
REPEŞCO, Vadim. Utilizarea tehnologiilor informaționale în predarea cursului universitar „Elemente de teorie calitativă a ecuațiilor diferențiale”. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 1-2 octombrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 1, pp. 105-110. ISBN 978-9975-76-361-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 1, 2021
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2021

Utilizarea tehnologiilor informaționale în predarea cursului universitar „Elemente de teorie calitativă a ecuațiilor diferențiale”

CZU: 004:372.851

Pag. 105-110

Repeşco Vadim
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 30 noiembrie 2021


Rezumat

Înțelegerea conceptelor, noțiunilor din teoria calitativă a ecuațiilor diferențiale și a legăturilor dintre ele necesită un efort cognitiv semnificativ. O parte din aceste noțiuni pot fi reprezentate geometric. De aceea, pentru facilitarea asimilării a noțiunilor noi și pentru a face ca studentul înțeleagă cu adevărat elementele studiate am utilizat unele resurse informaționale ce au fost descrise în acest articol. Cuvinte - cheie: teoria calitativă a ecuațiilor diferențiale, tehnologii informaționale.

Understanding the concepts and notions in the qualitative theory of differential equations and the connections between them requires a significant cognitive effort. Some of these notions can be represented geometrically. Therefore, to facilitate the assimilation of new notions and to make the student truly understand the elements studied, we used some information technologies that have been described in this article.

Cuvinte-cheie
teoria calitativă a ecuațiilor diferențiale, tehnologii informaţionale,

qualitative theory of differential equations, information technologies