„Mentalitatea deschisă” la nivel de unitate școlară
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
464 12
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-23 18:48
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.0 (7563)
Educație (14306)
SM ISO690:2012
LANGA, Petru, ROTARI, Veronica. „Mentalitatea deschisă” la nivel de unitate școlară. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 1-2 octombrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 1, pp. 79-85. ISBN 978-9975-76-361-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 1, 2021
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2021

„Mentalitatea deschisă” la nivel de unitate școlară

CZU: 37.0

Pag. 79-85

Langa Petru, Rotari Veronica
 
Liceul Teoretic „Mihai Eminescu”, or. Ungheni
 
 
Disponibil în IBN: 30 noiembrie 2021


Rezumat

Mentalitatea Deschisă permite instituțiilor și angajaților să se transforme intens printr-un proces în trei etape: schimbarea mentalității, dezvoltarea liderismului și nu în ultimul rând îmbunătățirea sistemului educațional. Procesul de schimbare productiv ar fi dacă înainte de toate s-ar discuta despre nevoile, provocările și obiectivele personale.

Open mentality allows institutions and employees to transform intensely through a three-stage process: changing the mentality, developing leadership and last but not least improving the educational system. The process of productive change would take place if, first of all, personal needs, challenges and goals were discussed.

Cuvinte-cheie
mentalitate deschisă, mentalitate închisă, transformare, schimbare, soluţii,

open mentality, closed mentality, transformation, change, Solutions