Exprimarea valorii existențiale a omului prin felul lui de a fi în procesul de comunicare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
310 0
SM ISO690:2012
CIOCANU-COTOROBAI, Maria. Exprimarea valorii existențiale a omului prin felul lui de a fi în procesul de comunicare. In: Cercetarea, dezvoltarea și inovarea din perspectiva eticii globale, Ed. 2, 16 aprilie 2021, Chişinău. Chişinău: Tehnica-UTM, 2021, Ediția 2, pp. 183-186. ISBN 978-9975-45-703-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cercetarea, dezvoltarea și inovarea din perspectiva eticii globale
Ediția 2, 2021
Conferința "Cercetarea, dezvoltarea și inovare din perspectiva eticii globale"
2, Chişinău, Moldova, 16 aprilie 2021

Exprimarea valorii existențiale a omului prin felul lui de a fi în procesul de comunicare

Expressing the existent value of man through his way of being in the communication process


Pag. 183-186

Ciocanu-Cotorobai Maria
 
 
 
Disponibil în IBN: 26 noiembrie 2021


Rezumat

Man as a social entity decodes his personality through his language. The examination of the human verbal field, as a subject of the communication process, helped to highlight the fact that he, in this process, uses many stimulating words, which direct them on the object of communication, but also more violent, acid words. The problem is to develop a stimulating, benevolent language, because evil through evil cannot be counteracted.

Omul în calitate de entitate socială își decodifică personalitatea prin limbajul său. Examinarea câmpului verbal al omului, în calitate de subiect al procesului de comunicare, a contribuit la evidențierea faptului că el, în acest proces, utilizează multe cuvinte stimulative, care le direcționează asupra obiectului comunicării, însă, și mai multe cuvinte violente, acide. Problema constă în dezvoltarea unui limbaj stimulativ, binevoitor, deoarece răul prin rău nu poate fi contracarat.

Cuvinte-cheie
Expressing the existent value of man through his way of being in the communication process,

sociolingvistică, sociologie, categorii de oameni, limbaj stimulativ, dojenitor, violent, acid.