Articolul precedent |
Articolul urmator |
328 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-12 21:58 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.017.4:004 (2) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3901) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4171) |
SM ISO690:2012 GAVRILENCO, Natalia. Experiența Republicii Moldova în promovarea educației civice. In: Activismul civic – condiție a consolidării instituțiilor statului democratic, 28 mai 2021, Chişinău. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2021, pp. 148-158. ISBN 978-9975-56-916-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Activismul civic – condiție a consolidării instituțiilor statului democratic 2021 | |||||||
Seminarul "Activismul civic – condiție a consolidării instituțiilor statului democratic" Chişinău, Moldova, 28 mai 2021 | |||||||
|
|||||||
CZU: 37.017.4:004 | |||||||
Pag. 148-158 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Pandemia provocată de Covid 19 a răsturnat conceptul unei educații tradiționale înrădăcinate de mult în sistemul educational național. Astfel, atât profesorii, elevii, cât și ceilalți actori implicați în procesul de instruire au fost nevoiți să identifice soluții alternative pentru a transmite informația cât mai eficient în mediul virtual. De aceea, platfromele educaționale online reprezintă modele de inovații digitale nu doar pentru educați acivică, dar și pentru alte domenii de activitate care au fost desfășurate la distanță. Deși azi revenim lent la situația de a revedea educabilii în săli, platformele educaținale rămân a fi utilizate de publicul larg pentru dinamism și atractivite în procesul de formare. Reieşind din actualitatea şi importanţa tematicii abordate, ne propunem cercetarea aprofundată şi multiaspectuală a platformelor educaționale online utilizate în cadrul activităților de educație civică prin prisma experienței Republicii Moldova. Baza metodologică a prezentului studiu l-au constituit principiile dialectice ale cunoașterii a realității sociale contemporane, care și-au găsit reflectare în metodele și mijloacele speciale de cercetare a problematicii abordate. |
|||||||
Cuvinte-cheie platforme, online, educaţie, inovaţie, educabil, platforms, online, education, innovation, educable |
|||||||
|