Articolul precedent |
Articolul urmator |
585 52 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-25 09:38 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.135.1’276.6:339.138 (2) |
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1453) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (803) |
SM ISO690:2012 DRUŢĂ, Inga, VIERU, Lidia, VLAS, Mariana. Considerații privind constituirea terminologiei de branding în limba română. In: Filologia modernă: realizări şi perspective în context european : Eugeniu Coşeriu: 100 de ani de la naştere. Limbajul ca sumă de valori, Ed. 15, 7-8 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Pro Libra, 2021, Ediţia 15, pp. 155-160. ISBN 978-9975-3274-4-2. DOI: https://doi.org/10.52505/filomod.2021.15.17 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Filologia modernă: realizări şi perspective în context european Ediţia 15, 2021 |
|||||||
Conferința "Filologia modernă: realizări şi perspective în context european." 15, Chişinău, Moldova, 7-8 octombrie 2021 | |||||||
|
|||||||
DOI: https://doi.org/10.52505/filomod.2021.15.17 | |||||||
CZU: 811.135.1’276.6:339.138 | |||||||
Pag. 155-160 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Brandingul în limba română este unul de dată recentă, având începuturile în anii ’90 ai secolului trecut. Brandingul modern a apărut inițial în cadrul marketingului, iar ulterior a devenit un domeniu de sine stătător. Imaginea și identitatea sunt concepte care se referă nu numai la produse și la companiile producătoare, ci și la orice entitate din diverse domenii: politică, administrație, educație, arte, turism, sport etc. În lucrare se analizează cele mai frecvente procedee de constituire a termenilor de branding în limba română sub aspect etimologic, semantic și structural și se ajunge la concluzia că limbajul de branding este unul interdisciplinar, cu o dinamică continuă, cu fluctuații terminologice, în căutarea identității și a caracteristicilor sale. |
|||||||
Cuvinte-cheie branding, terminologie, împrumut, împrumut interdisciplinar, dinamica limbajului., branding, terminology, loan, interdisciplinary loan, language dynamics. |
|||||||
|