Valori post-experimentale în planul valorificării discursului didactic la studenţii pedagogi
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
389 2
Ultima descărcare din IBN:
2023-03-25 15:30
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
338.43 (759)
Producție și servicii în funcție de sectoarele economice (1504)
SM ISO690:2012
OHRIMENCO (BOŢAN), Aliona. Valori post-experimentale în planul valorificării discursului didactic la studenţii pedagogi. In: Ştiinţă, educaţie, cultură: , 4 februarie 2016, Comrat. Комрат: Tipografia "A & V Poligraf", 2016, Vol.1, pp. 345-349. ISBN 978-9975-83-011-9; 9975-83-012-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Ştiinţă, educaţie, cultură
Vol.1, 2016
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură"
Comrat, Moldova, 4 februarie 2016

Valori post-experimentale în planul valorificării discursului didactic la studenţii pedagogi

CZU: 338.43

Pag. 345-349

Ohrimenco (Boţan) Aliona
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 6 octombrie 2021


Rezumat

The article describesexperimental evidenceregisteredinthecontrolexperiment, aimed to validatescientific knowledgeand interpersonalcomponentsofthe didactic discoursethrough the informative-cognitive, rhetorical, argumentative-persuasive, motivationaland relational dimensions. The purpose of experiment is to observe established differences in the level of discursive competenceofstudents on the component elements of discourse,determined by the theoretical model,establishedas indicatorsfor evaluating the didactic discourse.

Cuvinte-cheie
didactic discourse, discursive competence, discursiv behavior, scientificknowledgecomponent, interpersonal component, cognitiv-informativ dimension, rhetorical dimesnion, argumentative-persuasive dimension, motivational dimension, relational dimension