Managementul curriculumului universitar – parte componentă a managementului universitar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
457 11
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-26 21:11
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378:005 (5)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2565)
Management (1891)
SM ISO690:2012
GHERŞTEGA, Tatiana. Managementul curriculumului universitar – parte componentă a managementului universitar. In: Ştiinţă, educaţie, cultură: , 4 februarie 2016, Comrat. Комрат: Tipografia "A & V Poligraf", 2016, Vol.1, pp. 19-23. ISBN 978-9975-83-011-9; 9975-83-012-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Ştiinţă, educaţie, cultură
Vol.1, 2016
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură"
Comrat, Moldova, 4 februarie 2016

Managementul curriculumului universitar – parte componentă a managementului universitar

CZU: 378:005

Pag. 19-23

Gherştega Tatiana
 
Ministerul Educaţiei şi Tineretului al R. Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 6 octombrie 2021


Rezumat

Managementul curriculumului universitar – parte componentă a managementului universitar Termenul de „management” a pătruns în practica diferitor sfere ale vieții sociale, inclusiv în cea educațională, înregistrînd o arie de extindere tot mai greu de monitorizat din punctul de vedere științific. În acest articol sînt analizate mai multe probleme care au apărut odată cu transferul acestui termen în domeniul educațional, probleme generate de insuficiența clarificărilor teoretice la nivelul sistemului de management, în mod special, la nivelul diferitor aspecte ale acestuia.

The term "management" came into the practice of various spheres of social life, including the educational one, registering an area of extension more and more difficult to monitor from a scientific point of view. In this article, we analyze several issues that arose with the transfer of this term in the educational field, problems caused by an insufficient theoretical clarity about the management system and especially about its various aspects.

Cuvinte-cheie
management, curriculum, educational management, effectiveness, Economy, efficiency, efficaciousness, educational system, educational process,

management, curriculum, management educaţional, eficacitate, economicitate, eficienţă, efectivitate, sistem de învăţămînt, proces de învățămînt