Articolul precedent |
Articolul urmator |
1145 17 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-18 08:23 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147.02:81'243 (8) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2563) |
Lingvistică. Limbi (5040) |
SM ISO690:2012 GORGAN, Natalia. The challenge and potential of peer assessment – enhancing participation through the ladder of feedback. In: Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului : superior la cerinţele pieţii muncii, Ed. 1, 12 martie 2016, Chişinău. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2016, Ediția 1, pp. 85-88. ISBN 978-9975-71-790-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului Ediția 1, 2016 |
||||||
Conferința "Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului superior la cerinţele pieţii muncii" 1, Chişinău, Moldova, 12 martie 2016 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.147.02:81'243 | ||||||
Pag. 85-88 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Calitatea procesului de predare-învăţare-evaluare a unei limbi străine depinde de participarea activă a subiectului, ceea ce de fapt reprezintă cheia succesului procesului de învăţare. Predarea unei limbi străine într-un grup mare constituie cu siguranţă o provocare majoră pentru orice profesor. O metodă deosebit de promiţătoare pentru asigurarea şi dezvoltarea calităţii este evaluarea colegilor (peer-assessment) bazată pe un feedback colegial (the ladder of feedback). Activitatea de grup necesară aplicabilităţii acestei metode, stimulează efortul şi productivitatea subiectului şi este importantă pentru descoperirea propriilor capacităţi şi limite, prin urmare pentru autoevaluare. Articolul dat are ca scop să pună accent pe utilizarea metodei peer assessment care declanşează o dinamică intergrupală cu influenţe pozitive, iar subiecţii care lucrează în echipă sunt capabili să aplice şi să sintetizeze cunoştinţele în moduri variate şi complexe. |
||||||
Cuvinte-cheie large classes, language teaching, peer feedback, peer assessment, ladder of feedback |
||||||
|