The challenge and potential of peer assessment – enhancing participation through the ladder of feedback
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1145 17
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-18 08:23
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147.02:81'243 (8)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2563)
Lingvistică. Limbi (5040)
SM ISO690:2012
GORGAN, Natalia. The challenge and potential of peer assessment – enhancing participation through the ladder of feedback. In: Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului : superior la cerinţele pieţii muncii, Ed. 1, 12 martie 2016, Chişinău. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2016, Ediția 1, pp. 85-88. ISBN 978-9975-71-790-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului
Ediția 1, 2016
Conferința "Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului superior la cerinţele pieţii muncii"
1, Chişinău, Moldova, 12 martie 2016

The challenge and potential of peer assessment – enhancing participation through the ladder of feedback

CZU: 378.147.02:81'243

Pag. 85-88

Gorgan Natalia
 
Moldova State University
 
 
Disponibil în IBN: 6 septembrie 2021


Rezumat

Calitatea procesului de predare-învăţare-evaluare a unei limbi străine depinde de participarea activă a subiectului, ceea ce de fapt reprezintă cheia succesului procesului de învăţare. Predarea unei limbi străine într-un grup mare constituie cu siguranţă o provocare majoră pentru orice profesor. O metodă deosebit de promiţătoare pentru asigurarea şi dezvoltarea calităţii este evaluarea colegilor (peer-assessment) bazată pe un feedback colegial (the ladder of feedback). Activitatea de grup necesară aplicabilităţii acestei metode, stimulează efortul şi productivitatea subiectului şi este importantă pentru descoperirea propriilor capacităţi şi limite, prin urmare pentru autoevaluare. Articolul dat are ca scop să pună accent pe utilizarea metodei peer assessment care declanşează o dinamică intergrupală cu influenţe pozitive, iar subiecţii care lucrează în echipă sunt capabili să aplice şi să sintetizeze cunoştinţele în moduri variate şi complexe.

Cuvinte-cheie
large classes, language teaching, peer feedback, peer assessment, ladder of feedback