Articolul precedent |
Articolul urmator |
314 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-26 08:56 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
821.111-31.09 (6) |
Literatură engleză (116) |
SM ISO690:2012 СПОРИШ, Наталья. Концепт топоса в романе Э. Бронте «Грозовой перевал. In: Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului : superior la cerinţele pieţii muncii, Ed. 2, 18 martie 2017, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2017, Ediția 2, pp. 145-149. ISBN 978-9975-56-433-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului Ediția 2, 2017 |
||||||
Conferința "Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului superior la cerinţele pieţii muncii" 2, Chişinău, Moldova, 18 martie 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 821.111-31.09 | ||||||
Pag. 145-149 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol este dedicate clarificării valoarei toposului imaginii în romanul E. Bronte "La răscruce de vînturi ". Opoziția celor două tipuri de toposul determină conținutul ideologic al romanului. Dualismul conștiinței romantice este revelat prin tradiționala pentru romantismul antiteza de munți și văi, accentuate cu metafore luminoase. Imaginea în "La răscruce de vînturi " determină nu numai conceptul ideologic, ci și artistic al romanului, fiind o dominant semantică și artistică. |
||||||
Cuvinte-cheie roman gotic, spațiu gotic, chronotope, paradigmă casa, topos, dualism, idilă, valoarea de opoziție semantică, demonismului imagine demonică |
||||||
|