The role of needs analysis in ESP curriculum design
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1322 12
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-29 21:09
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016.046:811.111'243 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3894)
Limba engleză (672)
SM ISO690:2012
CIUDIN-PLEŞCA, Galina. The role of needs analysis in ESP curriculum design. In: Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului : superior la cerinţele pieţii muncii, Ed. 2, 18 martie 2017, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2017, Ediția 2, pp. 130-134. ISBN 978-9975-56-433-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului
Ediția 2, 2017
Conferința "Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului superior la cerinţele pieţii muncii"
2, Chişinău, Moldova, 18 martie 2017

The role of needs analysis in ESP curriculum design

CZU: 37.016.046:811.111'243

Pag. 130-134

Ciudin-Pleşca Galina
 
Moldova State University
 
 
Disponibil în IBN: 1 septembrie 2021


Rezumat

Subiectul prezentei lucrări se axează pe analiza de nevoi ca punct de plecare la elaborea unui curs ESP. Fiind un instrument de cercetare, ea determină aspectele care cer o îmbunătăţire a performanţei, iar realizarea unei analize de nevoi riguroase şi concludente, conduce la facilitarea dezvoltării unor competenţe generale şi specifice în funcţie de nevoile individuale de formare ale viitorilor specialişti. Etapele cheie ale analizei de nevoi se manifestă în primul rând, prin identificarea necesităţilor lingvistice reale ale studenţilor, determinarea instrumentelor de colectare a datelor şi desigur evaluarea prin sintetizarea informaţiilor obţinute, dezvăluind astfel aspectele care necesită îmbunătăţire şi oferind un cadru, mai mult sa mai puţin deplin, al capacităţilor şi competenţelor necesare pentru viitor.

Cuvinte-cheie
analiză de nevoi, chestionar, curs specializat, dezvoltare curiculară, ESP, evaluare