Învățarea – activitate fundamentală și continuă a omului
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
267 14
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-04 16:12
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
374 (355)
Instrucție și educație în afara școlii. Continuarea educației. Educație permanentă (211)
SM ISO690:2012
IONAŞCU, Ina. Învățarea – activitate fundamentală și continuă a omului. In: Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului : superior la cerinţele pieţii muncii, Ed. 2, 18 martie 2017, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2017, Ediția 2, pp. 86-89. ISBN 978-9975-56-433-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului
Ediția 2, 2017
Conferința "Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului superior la cerinţele pieţii muncii"
2, Chişinău, Moldova, 18 martie 2017

Învățarea – activitate fundamentală și continuă a omului

CZU: 374

Pag. 86-89

Ionaşcu Ina
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 31 august 2021


Rezumat

In confronting the challenges that the future holds in store, humankind sees in education an indispensable asset in its attempt to attain the ideals of peace, freedom and social justice. While education is an ongoing process of improving knowledge and skills, it is also – perhaps primarily – an exceptional means of bringing about personal development and building relationships among individuals, groups and nations. Lifelong learning has emerged as one of the major challenges for the worldwide knowledge society of the future.

Cuvinte-cheie
lifelong learning, society, knowledge, development, education