Teaching fluent communicative language: oral approach
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1393 6
Ultima descărcare din IBN:
2022-11-06 23:24
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:811.111'243 (36)
Probleme generale de didactică și metodică (1190)
Limba engleză (667)
SM ISO690:2012
GRIŢAC, Tatiana. Teaching fluent communicative language: oral approach. In: Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului : superior la cerinţele pieţii muncii, Ed. 2, 18 martie 2017, Chişinău. Chişinău: USM, 2017, Ediția 2, pp. 83-86. ISBN 978-9975-56-433-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului
Ediția 2, 2017
Conferința "Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului superior la cerinţele pieţii muncii"
2, Chişinău, Moldova, 18 martie 2017

Teaching fluent communicative language: oral approach

CZU: 37.02:811.111'243

Pag. 83-86

Griţac Tatiana
 
Free International University of Moldova
 
Disponibil în IBN: 31 august 2021


Rezumat

Pentru a se exprima corect într-o limbă străină studenţii trebuie să asimileze mecanismul gramatical al acestei limbi. Există diferite modalităţi eficace de predare a gramaticii. Întrucât manualele de limbă engleză includ lecţii axate pe diferite structuri gramaticale, autorul prezentului articol consideră necesar să pună în discuţie Metoda Orală (sau Situaţională) elaborată de lingviştii englezi. Această metodă are mult avantaje, deoarece face posibilă prezentarea a unui număr variat de structuri gramaticale într-un context, care le dezvăluie semnificaţia. Generarea unor situaţii de comunicare e cel mai potrivit mijloc de a verifica sensul. E un mod de însuşire a structurilor de limbă mai rapid şi memorabil şi le permite studenţilor să atragă atenţie atât sensului cât şi formei de exprimare în procesul de învăţare a noilor forme gramaticale. În plus, e sigur că le vor folosi într-un context social adecvat, acesta fiind obiectivul esenţial în predarea/învăţarea a unei limbi străine.

Cuvinte-cheie
Metodă Orală (Situaţională), structură gramaticală, context social, behaviorism, sens