Considerente privind primele conturări ale paradigmei axiologice în educație
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
220 7
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-16 13:52
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.013.2 (72)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3882)
SM ISO690:2012
GÎNCU, Irina. Considerente privind primele conturări ale paradigmei axiologice în educație. In: Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului : superior la cerinţele pieţii muncii, Ed. 2, 18 martie 2017, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2017, Ediția 2, pp. 72-75. ISBN 978-9975-56-433-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului
Ediția 2, 2017
Conferința "Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului superior la cerinţele pieţii muncii"
2, Chişinău, Moldova, 18 martie 2017

Considerente privind primele conturări ale paradigmei axiologice în educație

CZU: 37.013.2

Pag. 72-75

Gîncu Irina
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 31 august 2021


Rezumat

Reflecţiile despre valoare şi rolul acestora în educaţie sunt numeroase atât în literatura filosofică, cât şi în cea pedagogică. Valorile sunt indispensabil legate de fiinţa umană; umană este şi educaţia. Pentru a fundamenta rolul valorilor în calitatea acestora de repere ale procesului educaţional, vom evoca câteva puncte de vedere ale unor filosofi şi pedagogi.

Cuvinte-cheie
valori, educaţie, axiologie, morală, etică, virtute, valorizare