Articolul precedent |
Articolul urmator |
284 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-20 11:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.14:81'25:004 (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2576) |
Lingvistică. Limbi (5052) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184) |
SM ISO690:2012 EREMIA, Natalia. Interpreting multimedia in the ESP classroom. In: Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului : superior la cerinţele pieţii muncii, Ed. 2, 18 martie 2017, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2017, Ediția 2, pp. 54-58. ISBN 978-9975-56-433-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului Ediția 2, 2017 |
||||||
Conferința "Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului superior la cerinţele pieţii muncii" 2, Chişinău, Moldova, 18 martie 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.14:81'25:004 | ||||||
Pag. 54-58 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article describes the method that could help the students to develop their skills in English through multimedia. Multimedia use in classroom will provide opportunity for interacting with diverse texts that give students a solid background in the tasks and content of mainstream university courses. This is an effective approach to attract students’ attention and more attractive way to the students that can get more information from class. Through the interaction with multimedia, the students become increasingly familiar with academic vocabulary and language structure. |
||||||
Cuvinte-cheie multimedia, ESP classroom, interaction, technology, effective approach |
||||||
|