Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
524 40 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-10 01:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
366.1:614.4(478) (1) |
Consumerism (154) |
Prevenirea şi controlul maladiilor transmisibile (infecţioase, contagioase). Prevenirea epidemiilor (84) |
SM ISO690:2012 GUTIUM, Tatiana, CIOBANU, Mihail. Noua paradigmă a comportamentului consumatorilor în perioada pandemiei COVID-19. In: Economica, 2021, nr. 2(116), pp. 36-46. ISSN 1810-9136. DOI: https://doi.org/10.53486/econ.2021.116.036 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | ||||||
Numărul 2(116) / 2021 / ISSN 1810-9136 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.53486/econ.2021.116.036 | ||||||
CZU: 366.1:614.4(478) | ||||||
JEL: D10, M31. | ||||||
Pag. 36-46 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Pandemia COVID-19 a perturbat economiile, sistemul alimentar și comportamentul consumatorilor. Pentru a ieși din criza cauzată de SARS-CoV-2, cu pierderi minime, este foarte important să cunoaștem modul în care se schimbă atât comportamentul producătorilor, cât și al consumatorilor. În studiul dat, este efectuată analiza impactului pandemiei asupra modificării regimurilor alimentare ale consumatorilor, preferințelor și tendințelor de consum în baza sondajului de opinii. Scopul cercetării constă în identificarea unei noi paradigme a comportamentului consumatorilor în Republica Moldova. Rezultatele cercetării au arătat că a avut loc modificarea paradigmei comportamentului consumatorilor, care au trecut la un consum mai sănătos și a fost înregistrat un trend ascendent al procurărilor on-line. |
||||||
Cuvinte-cheie alegerea consumatorului, schimbare comportamentală, pandemia COVID-19, produse alimentare, luarea deciziilor de cumpărare, consumer choice, behavioural change, COVID-19 pandemic, Food, purchase decision-making |
||||||
|