Teaching colloquial english dialogues with hesitation words, links and feedback
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
321 14
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-04 15:10
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:81'243 (45)
Probleme generale de didactică și metodică (1201)
Lingvistică. Limbi (5021)
SM ISO690:2012
SHAPA, Elena. Teaching colloquial english dialogues with hesitation words, links and feedback. In: Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului: superior la cerinţele pieţii muncii, Ed. 3, 26-27 octombrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2018, Ediția 3, pp. 204-207. ISBN 978-9975-56-604-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului
Ediția 3, 2018
Conferința "Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului superior la cerinţele pieţii muncii"
3, Chişinău, Moldova, 26-27 octombrie 2018

Teaching colloquial english dialogues with hesitation words, links and feedback

CZU: 37.02:81'243

Pag. 204-207

Shapa Elena
 
Moldova State University
 
 
Disponibil în IBN: 7 iulie 2021


Rezumat

Cursanții care studiază engleza americană contemporană ca o limbă străină pentru a înțelege şi a produce un dialog spontan au nevoie de a exersa şi înțelege funcțiile cuvintelor de ezitare într-un dialog spontan neformal. Însuşirea polisemiei lexicale şi a varietății funcțiilor sintactice şi semantice a cuvintelor şi expresiilor de ezitare sunt absolut necesare pentru menținerea stilului de vorbire orală dialogată cotidiană în cadrul unui dialog colocvial.

Cuvinte-cheie
dialog spontan, stil colocvial, cuvinte de ezitare, polisemia lexicală, funcțiile sintactice