Articolul precedent |
Articolul urmator |
321 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-04 15:10 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:81'243 (45) |
Probleme generale de didactică și metodică (1201) |
Lingvistică. Limbi (5021) |
SM ISO690:2012 SHAPA, Elena. Teaching colloquial english dialogues with hesitation words, links and feedback. In: Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului: superior la cerinţele pieţii muncii, Ed. 3, 26-27 octombrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2018, Ediția 3, pp. 204-207. ISBN 978-9975-56-604-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului Ediția 3, 2018 |
||||||
Conferința "Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului superior la cerinţele pieţii muncii" 3, Chişinău, Moldova, 26-27 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:81'243 | ||||||
Pag. 204-207 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Cursanții care studiază engleza americană contemporană ca o limbă străină pentru a înțelege şi a produce un dialog spontan au nevoie de a exersa şi înțelege funcțiile cuvintelor de ezitare într-un dialog spontan neformal. Însuşirea polisemiei lexicale şi a varietății funcțiilor sintactice şi semantice a cuvintelor şi expresiilor de ezitare sunt absolut necesare pentru menținerea stilului de vorbire orală dialogată cotidiană în cadrul unui dialog colocvial. |
||||||
Cuvinte-cheie dialog spontan, stil colocvial, cuvinte de ezitare, polisemia lexicală, funcțiile sintactice |
||||||
|