Articolul precedent |
Articolul urmator |
276 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-04 10:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (480) |
Organizarea instruirii (530) |
SM ISO690:2012 PERLSHTEIN, Talia. The importance of altruistic motivation in choosing the pedagogical profession. In: Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului: superior la cerinţele pieţii muncii, Ed. 3, 26-27 octombrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2018, Ediția 3, pp. 159-164. ISBN 978-9975-56-604-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului Ediția 3, 2018 |
||||||
Conferința "Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului superior la cerinţele pieţii muncii" 3, Chişinău, Moldova, 26-27 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 159-164 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The choice of a profession has always been an endeavor, and the choice of the pedagogical profession has implied thorough considerations of the advantages and disadvantages of this decision. The motivations in choosing specifically the pedagogical profession diversify themselves and imply not only extrinsic and intrinsic, but altruistic as well. Therefore, this article approaches this problem, moreover it stresses the importance of altruistic motivation in choosing the teaching profession thus highlighting the complexity of this profession among others from the perspective of the technocratic society. |
||||||
Cuvinte-cheie teaching, motivations, intrinsic, extrinsic, altruistic, 'The sense of the desirable' |
||||||
|