The development of students’ professional-creative skills by means of acmeology during the process of english language learning
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
315 1
Ultima descărcare din IBN:
2021-10-05 16:08
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:811.111'243-057.875 (1)
Probleme generale de didactică și metodică (1201)
Limba engleză (671)
SM ISO690:2012
MIKHAYLOVA, A.. The development of students’ professional-creative skills by means of acmeology during the process of english language learning. In: Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului: superior la cerinţele pieţii muncii, Ed. 3, 26-27 octombrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2018, Ediția 3, pp. 125-132. ISBN 978-9975-56-604-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului
Ediția 3, 2018
Conferința "Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului superior la cerinţele pieţii muncii"
3, Chişinău, Moldova, 26-27 octombrie 2018

The development of students’ professional-creative skills by means of acmeology during the process of english language learning

CZU: 37.02:811.111'243-057.875

Pag. 125-132

Mikhaylova A.
 
Sevastopol National Technical University
 
 
Disponibil în IBN: 7 iulie 2021


Rezumat

The article focuses on the perspectives of acmeology in the development of students professional-creative skills during the process of foreign language learning, the purpose of this article is to analyze the benefits and perspectives of implementing acmeology and acmeological approach in a process of a development student' professional-creative skills during a foreign language learning, on a example of English.



Cuvinte-cheie
globalization, education, research, communication, skill, creativity